Djur bloggen! ♥

Alla inlägg under november 2011

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 25 november 2011 20:16

Alltså ...   

Statistiken är jätte dålig, vi bloggar aldrig, vi har inte tid!   

Eller i alla fall inte jag   

Här och nu tror jag att jag bestämmer mig för att sluta.

Jag är inte helt säker...Men jag tror det!

Alltså är detta mitt (antagligen) sista inlägg...   

Här kommer lite bilder/minnen.   

                                             

Det har varit jätte-kul att blogga här, men vill du följa mig mer, så får du följa mig HÄR!  

Älskar er bloggläsare, men hej då   

Vi ses någon gång, jag kanske börjar blogga igen, inget är ju säkert!   

/Emilie/inex

Ps. Jag älskar er!           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi heter Inex och Pasta!♥ Vi är Bffs, och har samma intresse. Och ett av de är djur! Nu har vi har skapat en blogg om det. Hoppas ni trivs♥

Chatta, men inget dumt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards