Djur bloggen! ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 26 augusti 2011 21:18

Yay tolv besökare idag    

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 23 augusti 2011 18:01

Hej Inex och Pasta här! Vi kommer med goda nyheter!!!

Vi ska köpa en hund. Vi ställde oss i kö i sommras!

Vi är jätte glada!   Vi fick reda på detta för en månad sen!

Jag (Inex) ska få en Toypudel, och de senaste valparna från den kenneln ser ut så här:

 

Jag ska få en golden retriver och valparna ser ut såhär:



Av: Inex och Pasta!

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 22 augusti 2011 17:48

  Hej alla läsare!

Jag har varigt på mitt sommarland så jag har inte bloggat på länge, men nu är jag tilbaka. Så nu ska jag blogga så mycket jag får och kan! 




  AV:PASTA

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 19 augusti 2011 08:28

Hej alla! inex här. Nu har pasta kommit hem från sitt sommarland och kan blogga igen!   Saknade henne, så la ner några timmar att göra en bild i Photoshop till henne. Ska försöka göra en header sen.

 


Igår sov jag över hos pasta!    Vi har haft jätte-kul! Oj, glömde visst säga att vi var på hennes land som vandligt. Vi har gjort lite videos, och den här gången avsnitt! Om ni är rädda för "Trollet Bajsis" så ska ni nog inte se videon :D Men strunt i. Vi börjar med bilder så kommer filmerna i nästa inlägg bra så?

  Vi börjar med Pastas optimistjolle! Visst är den fin? Hon har precis fått den!

  Här fiskar vi krabbor, och vi har väldigt många!

  Här badar vi♥ (Eller vi är inte med på bilden xD )

 

Här är pasta...och om ni undrar har jag paint på kameran så då gjorde vi den här bilden på henne!

  Det är ett "E" på halsen eftersom jag heter Emelie.

  Krabbooooor!  

  Sen tog vi varsin sådan här tatuering. På samma ställe också. Vi vart riktigt nöjda!

Nu kommer det viktigaste av allt...  Jag och pasta skulle gå en lite kvälls-promenad...Och då prasslade det till i buskarna (en meter ifrån oss) och vet ni vad det var i buskarna?   Jo...en...RÄV! Jag och pasta blev "liv rädda" för en räv, fast den inte skadar oss  . Här är en bild på buskarna där vi såg den:

   

Busken vid stigen där...  

Ses snart, för jag ska ladda upp lite videos till bloggen nu!

Presentation


Hej, vi heter Inex och Pasta!♥ Vi är Bffs, och har samma intresse. Och ett av de är djur! Nu har vi har skapat en blogg om det. Hoppas ni trivs♥

Chatta, men inget dumt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards