Djur bloggen! ♥

Alla inlägg under juni 2011

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 25 juni 2011 20:59

Inex bloggar! Nu kommer Avsnitt 2!   

Men om ni vill se det. Klicka här, och ge en kommenter HÄR eller på youtube.

Sees !

 

Heej, Inex här. Jag har sovit över hos Pasta på hennes Sommarland! Jag och Pasta har gjort videos med min kamera.    Så vi kommer visa ett avsnitt så ofta vi har ett och visa!

Klivka här för att komma till våran kanal! I alla fall. Här kommer första video-klippet!

Haha, lite för humor eller hur?   Hoppas ni gillar det! KOMMENTERAAA!

Och så kommer ett till imorgon...

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 18 juni 2011 10:21

Hej alla läsare! Förlåt om jag inte har bloggat på lenge men jag har varigt bortrest.

Nu ska jag presentera veckans-häst. Det är Fallabella viste du att Fallabella är värdens minsta häst.    

här kommer lite fler bilder på en Fallabella:

    söta bilder     

söta bilder va! Hej då ses snart igen..

   Inlegg av: Pasta


Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 18 juni 2011 10:21

Hej alla läsare! Förlåt om jag inte har bloggat på lenge men jag har varigt bortrest.

Nu ska jag presentera veckans-häst. Det är Fallabella viste du att Fallabella är värdens minsta häst.    

här kommer lite fler bilder på en Fallabella:

    söta bilder     

söta bilder va! Hej då ses snart igen..

   Inlegg av: Pasta


Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 13 juni 2011 18:10

Heej...Inex här. Jo, jag ska ha en liten bloggpaus, för det är väldigt svårt och ha så mycket och göra. Så jag tror att bloggpausen kommer vara i ungefär en vecka. Fast sen åker jag till Grekland i två veckor. Då blir det bloggpaus IGEN! Men jag kommer vara inne på bloggen, och chatta i chattboxen, om ni har någon fråga. Sen kanske det kommer något inlägg, fast det är bloggpaus.     (Om jag känner för och skriva något). (Eller om det är VIKTIGT!)

Men ha ett bra sommarlov! För ni har säkert inte heller så mycket tid och läsa våran blogg!


Puss och Kram! Älskar er!

 

  Kom ihåg sista inlägget för dagen!


 


Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 11 juni 2011 11:16

Heej (:

Jag ska inte blogga idag, för jag ska på konert med en kompis som jag nästan inte träffar så mycket.   Och sen ska jag sova i tält hos henne. Så ingen bloggning idag för mig. Det kommer ett till inlägg om en minut unfefär, fast det är bara en bild! Sen bloggar jag inte mer idag!


 

Av ~•♥Bffs Pasta o inex•♥ - 10 juni 2011 19:39

Vet inte riktigt om novellen kommer idag. (Den jag snacka lite om i förra inlägget), men antaglien kommer Del 1 idag! Så kika in bloggen om någon timma eller så!

  

Presentation


Hej, vi heter Inex och Pasta!♥ Vi är Bffs, och har samma intresse. Och ett av de är djur! Nu har vi har skapat en blogg om det. Hoppas ni trivs♥

Chatta, men inget dumt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards