Djur bloggen! ♥

Alla inlägg under juli 2011

Hej hej. Var nyss hos en kompis (igår). Och då har jag inte uppdaterat. Vi har spelat sims osv..men idag ska jag ha en annan kompis hemma. Vid sju-tiden. :) Så det blir inte så mycket uppdatering idag. Men kanske imorgon ;)

  Här är en bild från brännö. Det var jag och pasta som gjorde tecknet för "best friends forever♥" (Det betyder bästa vänner föralltid).  Njut av bilden  

Puss♥

/inex


Jag vet.

Jag kom hem från Grekland för tre dagar sen tror jag. Och nu ska ni få veta lite.

1. Så fick jag en kusin! 16:onde Juli! Är ni nyfikna var det blev? Det blev en...tjej! Som jag drömde!   Den fick heta Karin ... xD

2. Jag vill säga en sak: Från och med nu kommer jag skriva ett inlägg per dag MINST!

3.  Jag har varit på Knossos. Det var ur-tråkigt :D, för er som inte vet vad Knossos är, är det: Man åker dit (det är typ 37 grader) och så får man se hur det var för fyra tusen år sedan. Det fanns bara massor av sten -.-" . Jag hörde ingeting vad gajden sa heller. Men en sak var jag lite intresserad av, det kanske ni också är? Jag vet inte för hur länge sedan, men för några årsen antagligen så blev det jorbävning på Kreta, tror forsakarna, eller så var det någon som tännde på. Och då rasade Knossos, men nu har de försökt bygga upp det igen. Förässten finns det 2425 rum!   

Men nu fick ni veta lite vad jag gjort.

Kreta♥ och Knossos-.-"



Kreta♥:
  Den här bilden har inte jag tagit   Men så här såg det ut runt två tiden på natten. Häftigt eller hur?


Knossos -.-":

 


Det kommer ett inlägg imorgon också!


Puss♥

/inex

Som ni kanske har läst i något inlägg, så ska jag få en kusin snart...men vet du när snart är? DET ÄR BERÄKNAT IDAG!   Undra om det blir en tjej eller kille... Vad tror ni? Jag tror det blir en kille...för dom har redan en 3-årig kille, då brukar man väl få en till kanske? Skulle bara skriva detta...jag har fortfarande blogg-paus..om ni vill läsa lite vad som sker så kolla in det HÄR. (På min blogg).

Jaha..då ses vi kanske inte på två veckor...

  Saknar dig så mycket...

/inex

Presentation


Hej, vi heter Inex och Pasta!♥ Vi är Bffs, och har samma intresse. Och ett av de är djur! Nu har vi har skapat en blogg om det. Hoppas ni trivs♥

Chatta, men inget dumt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards